Üks sürrealistlik pulm Viirelaiul

26. märts 2024 admin

Kirjutasin ühes eelmises postituses hääletajamehest Adilist ja kuidas me kohtusime. Kui soovid siis saad selle minu seinalt üles otsida ja uuesti meelde tuletada.

Anyway, mitte sellest kummalisest kohtumisest ei tahtnud ma rääkida vaid sellest mini pulmast kuhu mina ja tema sattusime.

Igatahas tuli meile päring, et tahaks korraldada meie Kuul majutuses kahe inimese pulma. Nagu minu puhul kombeks siis ma vastasin muidugi jaaa nagu enamusele küsimustele 😃

Aga see lugu kuidas nad meile sattusid oli ka omaette õpetlik ehk hospitality vallas tegelevatele inimestele?

Kui mina sattusin oma elu esimesele tööle Schlössle hotelli portjeeks siis tehti meile koolitus, et kliendile ei tohi kunagi öelda EI ja proovitakse leida alati lahendus. No see on mind ka suuresti saatnud oma ettevõtmistes.

Seega see paar sattus meile selle tõttu, et kui nad soovisid ühes Eesti top majutuses teha kahe inimese pulma ja soovisid, et selle hotelli restoranis tuleks laulaks neile lauas Tanel Padar siis vastati, et EI saa. Põhjuseks see, et Tanel võib segada oma lauluga nende teisi külalisi.

Siis proovides leida lahendus, et ehk oleks siis võimalik einestada sviidis ja Tanel tuleb laulab seal neile. Vastus oli taas EI saa. Me ei too toitu tuppa.

Nii nad siis tulid meile kus ma vastasin kõige peale JAA muidugi teeme ära 😅

Tulid nad siis päev varem juba saarele ette valmistama oma pulma. Kuna nad olid suured shampa sõbrad mida oli ka restorani omanike poolt arvata siis muidugi läks meil mõnusaks mulliks. Ja jõi ka meie selle loo tegelane hääletajamees Adil Iisraelist.
Õhtks olime juba meeldivalt vindised ja siis järsku kuskil siis enne ööd tuli järsku pruudil meelde, et ta oli ühe asja unustanud.

Nimelt siis olid olemas järgmiseks päevaks jumestaja, fotograaf, Tanel jne jne aga videograaf oli ununenud broneerida. Pidasime siis aru ja arvasime, et Adil on selleks kõige sobivam 😅😅😅 Aga muidugi polnud ta kunagi sellel alal töötanud aga kus sa võtad üksikul saarel ühe ööga videograafi?

Järgmiselt päeval siis tehti pruut ja peig ilusaks, saadeti Kuivastusse kaas Adiliga ja sõit Tsaikaga algas. Pruut kleidis, peigmees üllis ja rasta patsidega Adil ruudises villases särgis. Ja nii ta siis filmis kogu trippi kirikusse, tseremooniat jne.

Vahpeal aga saabus saarele siis Tanel kellel kaasas pillid, helimees koos kõlarite ja muu kraamiga. panime siis Kuuli terrassile ülesse kõik selle ja, et asjad märjaks ei saaks siis rentsime ka suure telgi nendele sinna terrassile. Soundcheck tehtud tulid muusikud tuppa sööma ja jooma. Lobisesime meeldivalt ja järsku tõusis hoovis tuul. Ja kohe nii, et asjad hakkasid ringi lendama ja mingi tuulispask lendas läbi hoovi. Tõstes pilgu Kuuli poole avanes päris “huvitav” vaatepilt. Telk, mis sai terrassile kinnitatud tõusis laia kaarega kõrgele õhku, haarates kaasa ka pille ja muid asju, mis kaablitega kinni ja maandus keset saart pilbasteks.

Sain siis genereerida, mis nüüd siis pulmast saab. No ja ega muud üle ei jäänud kui tõstsime kogu kola tuppa ja otsustasime teha kontserdi toas. Korralik damage ikka oli 😀

Aga pulmalised saarele tagasi tulles ei teadnud sellest vahejuhtumist midagi ja olid väga rahul oma tripiga Kuressaarde ja ka Adili video sooritustega.

Nüüd siis saare seiklusest edasi. Nimelt siis oli paarikesel tellitud 4 käigine gurmee õhtusöök, mullid, Padari kontsert ja seda kõike pidime tegema 28m2 toas kuna kompleksis olid suvepäevad.

Päris ma oskan teha kahele inimesele 4 käiku gurmeed aga kuna jah oli antud siis tellisin need Tallinnast Rado Mitrolt koos manuaaliga kuidas neid teha. Sain ma siis esimese käigu valmis ja sammusin Kuuli poole.

Ukselt sisse saamisel avanes selline pilt – Tanel laulis nurgas, laud oli kaetud ja pruutpaar ohjeldamatult suudles üksteist, Adil rüüpas minibaari kõrval õlli ja filmis seda, fotograaf istus voodis ja pildistas, helimees istus nurga taga wc-s oma helipuldiga.

Ma siis proovisin nende vahelt läbi saada ja serveerisin saia-leiva ja esimese käigu. Pruut siis pakkus mulli ka mulle ja nad hakkasid sööma. Esimene amps sööki ja naine vaatas mulle suurte silmadega otsa ja ütles, kurat see on ju nii tuttava maitsega toit. Kust sa selle said?

Ma siis kohmetult, et tead Rado aitas mind välja sellega. No ja siis tuligi välja, et Rado töötas pruudi eksmehe restoranis peakokana ja pruut oli seal kunagi köögiga seotud olnud.

Unreal kokkusattumus ikka.

Igal juhul see pulm mega äge ja kõik olid rahul. Kino muidugi sellega ei lõppenud vaid peale 3 pudelit mulli arvasid vast abiellunud, et lahe oleks ka väisata meie kompleksi ja seal toimuvaid suvepäevi. Läksin siis neile ATV-ga järgi ja tõin paari meie peoruumi. Ja voila, esimene lugu, mis DJ poolt just sisse astumisel mängis oli Caatri “Osi-ne-ne” 😅

See sai ka paarile esimeseks “pulmavalsiks” ei lähe see meelest kui nemad keskel hüppamas ja terve suvepäevade seltskond nende ümber ringis 💃🕺👯👯‍♀️👯‍♂️

Elus peab ikka nalja saama ja kui ise ei tee siis kes seda veel teeb 😀