Terms of use
Müügitingimuste kehtivus
Käesolevad
müügitingimused kehtivad tarbijast ostja (edaspidi Tarbija), juriidilisest
isikust ostja (edaspidi Äriklient) ja ettevõtja Ö Invest OÜ (registrikood
12498560) vahel kaupade ja teenuste ostmisel veebipoest
Lisaks käesolevatele
tingimustele reguleerivad www.viirelaid.ee veebipoest toodete ostmisel
tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (VÕS),
tarbijakaitseseadus (TKS) ja muud õigusaktid.
Käesolevad
müügitingimused kehtivad alates 01.04.2017.
Veebipood www.viirelaid.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.
Kinkekaartide kehtivusaeg on 1 (üks) aasta alates toote eest tasumisest
Tellimine
Tellimuse vormistamiseks
ja selle eest tasumiseks tuleb toimida alljärgnevalt:
Kauba väljavalimise järel
tuleb toode/tooted lisada ostukorvi.
Ostukorvi saate näha, kui klikite kodulehe päises olevale „Ostukorvi“ nupule.
Ostukorvis on nähtavad kõik sinna lisatud tooted nimekirjana ning iga toote
kohta on kuvatud soovitud hulk (tk) ja hind. Samuti kogu ostukorvi maksumus.
Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage ostukorvis nupule „Jätka“.
Tellimuse vormistamise
lehel palume teil täita nõutud andmeväljad, valida teile sobiv
kohaletoimetamise viis ning täita kohaletoimetamiseks vajalikud andmed Täitke
andmete ja tellimuse vormistamise leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult,
sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie ostetud toodete
kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem võimalike vaidluste ja
pretensioonide lahendamine.
Tellimuse kinnitamisel
vormistatakse teile ettemaksuarve, mis on võimalik tasuda koheselt Maksekeskuse
kaudu. Pärast makse sooritamist vajutage nupule „Esita tellimus“.
Arve ja kinnitatud
tellimus saadetakse teie e-posti aadressile.
Kauba müügileping jõustub
pärast kliendi poolt kauba eest täielikku tasumist ja makse laekumist veebipoe
pangakontole.
Jõustunud müügilepingu
alusel kohustub veebipood andma kliendile üle ostetud kauba ning tegema
võimalikuks selle omandi ülemineku Tarbijale või Ärikliendile. Klient kohustub
müügilepingu alusel tasuma talle esitatud arve ning võtma kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei
ole tasutud hiljemalt 3 päeva jooksul alates tellimuse vormistamisest,
annulleeritakse.
Makseviiside kirjeldus
Viirelaid.ee poes on võimalik tasuda läbi Maksekeskuse. Pakume sealt Eesti pangalinke – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital ja makseid saab teostada EUR valuutas.
Tellimuse kinnituskiri
Klient saab kinnituskirja 1h
jooksul peale makset
Toote hind
Kõik hinnad www.viirelaid.ee
veebipoes sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnad on kuvatud eurodes (€). Ostudele
lisandub transpordi hind vastavalt kliendi valitud tarneviisile.
Hinnad on kehtivad
tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3
päeva pärast tellimuse vormistamist).
Kui tellimus on
vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse ostja ja
müüja vahel tekkinud õigussuhtele tellimuse vormistamise hetkel kehtinud
tingimusi.
Kliendi või tellimuse
soodustus (sh kampaaniakoodiga määratud soodustus) ei rakendu transpordikulule.
Veebipood www.viirelaid.ee
jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mis kajastatakse veebipoe
alamlehtedel.
Kauba üleandmine ja saatmise kord
Peale müügilepingu
jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib www.viirelaid.ee
tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
Toodete tarne võtab aega
2-5 tööpäeva alates müügilepingu jõustumisest, kui tellitava toote infos ei ole
märgitud erinevat tarne aega.
Veebipood www.viirelaid.ee
ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on
logistikapartnerile üle antud õigel ajal, kuid viibimine on tingitud
asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
Privaatsustingimused
Klient annab veebipoes
andmeid sisestades ning vastava kinnitusega veebipoele www.viirelaid.ee õiguse
koguda ja töödelda Tarbija või Ärikliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon,
aadress, e-postiaadress vms) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid
kauba kohaletoimetamiseks.
Tarbijal ja Ärikliendil
on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ja kasutamine, välja
arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või
kauba kohaletoimetamiseks.
Elektrooniliste
isikuandmete kasutamine otsepostitusteks toimub ainult siis, kui Tarbija või
Äriklient on andnud selleks eraldi nõusoleku www.viirelaid.ee veebilehel.
Kõiki www.viirelaid.ee
e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi
isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. www.viirelaid.ee
rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja
füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete
muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
Pangalingi kaudu ostude
eest tasumisel kasutatakse krüpteeritud andmesidepankadega, mis tagab ostu
sooritaja pangarekvisiitide turvalisuse ja neile puudub veebipoel ligipääs.
Tagastamisõigus
www.viirelaid.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib Tarbijale õigus lepingust taganeda ja kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisõigus Ärikliendile kehtib üksnes vale toote puhul. Teenuste (kontserdid, õhtusöögid, laagrid) puhul tagastamine ei ole võimalik.
Pileteid tagasi ei osta ja ümber ei vaheta. Ärajäänud ürituste piletid vahetab veebipood ümber või ostab tagasi 2 nädala jooksul.
Tagastatav kaup peab
olema kasutamata, originaalpakendis ja kahjustamata. Tagastatava kauba
seisukorra halvenemise eest vastutab klient, kui ta on eset kasutanud muul
viisil, kui on vaja asja olemuses, omaduses ja toimimises veendumiseks. Eseme
olemuse, omadustes ja toimimises veendumiseks võib klient käsitseda ja kasutada
asja üksnes samal määral, nagu see oleks tavapäraselt lubatav poes.
Kauba tagastamine toimub
kliendi kulul.
Kauba tagastamisel tuleb
ostetud toode/tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest.
Raha tagastatud toodete
eest hüvitatakse teile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul
taganemisavalduse kättesaamisest.
Tarbija tagastusõigus on
sätestatud õigusaktidega, eelkõige VÕS § 49 jj
Pretensioonide esitamise kord
Veebipood www.viirelaid.ee
vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste
eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale
ning Ärikliendile müüdud kauba korral puuduste eest, mis ilmsenvad 14 päeva
jooksul kauba üleandmisest.
Veebipood www.viirelaid.ee
ei vastuta Tarbija või ärikliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on
tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise, paigalduse, hooldamise või mitte
eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
Toote nõuetele
mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume esitada pretensioon
e-postiaadressile info@viirelaid.ee, milles on märgitud tellimuse esitaja nimi,
kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või
puuduse täpne kirjeldus, samuti arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
Veebipood saadab koheselt kliendile kaebuse kättesaamise kinnituse.
Pretensioon toote
nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe
kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kaubal puuduse ilmnemisel
palume lõpetada koheselt kauba kasutamine.
Puudusega kauba
asendamise uue samalaadse kauba vastu lepivad veebipood ja Tarbija omavahel
kokku.
Kõik pretensioonid
vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte
hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda
veebipoelt info@viirelaid.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja
kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa asendada,
veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või Tarbijale
on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Kui Veebipood www.viirelaid.ee on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus veebipoe poolt pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse http://www.consumer.ee/.
Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Soovime teile meeldivaid
ostukogemusi meie veebipoes!