Terms & Conditions


Terms of use

Müügitingimuste kehtivus

Käesolevad müügitingimused kehtivad tarbijast ostja (edaspidi Tarbija), juriidilisest isikust ostja (edaspidi Äriklient) ja ettevõtja Ö Invest OÜ (registrikood 12498560) vahel kaupade ja teenuste ostmisel veebipoest

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.viirelaid.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (TKS) ja muud õigusaktid.

Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 01.04.2017.

Veebipood www.viirelaid.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel https://www.viirelaid.ee/e-pood/tingimused/

Tellimine

Tellimuse vormistamiseks ja selle eest tasumiseks tuleb toimida alljärgnevalt:

Kauba väljavalimise järel tuleb toode/tooted lisada ostukorvi.
Ostukorvi saate näha, kui klikite kodulehe päises olevale „Ostukorvi“ nupule. Ostukorvis on nähtavad kõik sinna lisatud tooted nimekirjana ning iga toote kohta on kuvatud soovitud hulk (tk) ja hind. Samuti kogu ostukorvi maksumus.
Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage ostukorvis nupule „Jätka“.

Tellimuse vormistamise lehel palume teil täita nõutud andmeväljad, valida teile sobiv kohaletoimetamise viis ning täita kohaletoimetamiseks vajalikud andmed Täitke andmete ja tellimuse vormistamise leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem võimalike vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

Tellimuse kinnitamisel vormistatakse teile ettemaksuarve, mis on võimalik tasuda koheselt Maksekeskuse kaudu. Pärast makse sooritamist vajutage nupule „Esita tellimus“.

Arve ja kinnitatud tellimus saadetakse teie e-posti aadressile.

Kauba müügileping jõustub pärast kliendi poolt kauba eest täielikku tasumist ja makse laekumist veebipoe pangakontole.

Jõustunud müügilepingu alusel kohustub veebipood andma kliendile üle ostetud kauba ning tegema võimalikuks selle omandi ülemineku Tarbijale või Ärikliendile. Klient kohustub müügilepingu alusel tasuma talle esitatud arve ning võtma kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud hiljemalt 3 päeva jooksul alates tellimuse vormistamisest, annulleeritakse.

Makseviiside kirjeldus

Viirelaid.ee poes on võimalik tasuda läbi Maksekeskuse. Pakume sealt Eesti pangalinke –  Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital ja makseid saab teostada EUR valuutas.

Tellimuse kinnituskiri

Klient saab kinnituskirja 1h jooksul peale  makset

Toote hind

Kõik hinnad www.viirelaid.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnad on kuvatud eurodes (€). Ostudele lisandub transpordi hind vastavalt kliendi valitud tarneviisile.

Hinnad on kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).

Kui tellimus on vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse ostja ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele tellimuse vormistamise hetkel kehtinud tingimusi.

Kliendi või tellimuse soodustus (sh kampaaniakoodiga määratud soodustus) ei rakendu transpordikulule.

Veebipood www.viirelaid.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mis kajastatakse veebipoe alamlehtedel.

Kauba üleandmine ja saatmise kord

Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib www.viirelaid.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.

Toodete tarne võtab aega 2-5 tööpäeva alates müügilepingu jõustumisest, kui tellitava toote infos ei ole märgitud erinevat tarne aega.

Veebipood www.viirelaid.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigel ajal, kuid viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

Privaatsustingimused

Klient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega veebipoele www.viirelaid.ee õiguse koguda ja töödelda Tarbija või Ärikliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, aadress, e-postiaadress vms) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

Tarbijal ja Ärikliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ja kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostitusteks toimub ainult siis, kui Tarbija või Äriklient on andnud selleks eraldi nõusoleku www.viirelaid.ee veebilehel.

Kõiki www.viirelaid.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. www.viirelaid.ee rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

Pangalingi kaudu ostude eest tasumisel kasutatakse krüpteeritud andmesidepankadega, mis tagab ostu sooritaja pangarekvisiitide turvalisuse ja neile puudub veebipoel ligipääs.

Tagastamisõigus

www.viirelaid.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib Tarbijale õigus lepingust taganeda ja kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisõigus Ärikliendile kehtib üksnes vale toote puhul. Teenuste (kontserdid, õhtusöögid, laagrid) puhul tagastamine ei ole võimalik.

Pileteid tagasi ei osta ja ümber ei vaheta. Ärajäänud ürituste piletid vahetab veebipood ümber või ostab tagasi 2 nädala jooksul.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja kahjustamata. Tagastatava kauba seisukorra halvenemise eest vastutab klient, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omaduses ja toimimises veendumiseks. Eseme olemuse, omadustes ja toimimises veendumiseks võib klient käsitseda ja kasutada asja üksnes samal määral, nagu see oleks tavapäraselt lubatav poes.

Kauba tagastamine toimub kliendi kulul.

Kauba tagastamisel tuleb ostetud toode/tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest.

Raha tagastatud toodete eest hüvitatakse teile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse kättesaamisest.

Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega, eelkõige VÕS § 49 jj

Pretensioonide esitamise kord

Veebipood www.viirelaid.ee  vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale ning Ärikliendile müüdud kauba korral puuduste eest, mis ilmsenvad 14 päeva jooksul kauba üleandmisest.

Veebipood  www.viirelaid.ee ei vastuta Tarbija või ärikliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise, paigalduse, hooldamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume esitada pretensioon e-postiaadressile info@viirelaid.ee, milles on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus, samuti arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Veebipood saadab koheselt kliendile kaebuse kättesaamise kinnituse.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada koheselt kauba kasutamine.

Puudusega kauba asendamise uue samalaadse kauba vastu lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt info@viirelaid.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa asendada, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või Tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Kui Veebipood www.viirelaid.ee on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus veebipoe poolt pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse http://www.consumer.ee/.

Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Soovime teile meeldivaid ostukogemusi meie veebipoes!